|
|
{{node.getProperty('name')}}
{{node.getProperty('organisation')}}
{{node.getProperty('street')}} {{node.getProperty('street2')}} {{node.getProperty('zip')}} {{node.getProperty('city')}} {{node.getProperty('email')}} Details |
{{node.getProperty('organisation')}} {{node.getProperty('street')}} {{node.getProperty('street2')}} {{node.getProperty('zip')}} {{node.getProperty('city')}} {{node.getProperty('email')}} |
Details |
---|
{{g.getLabel()}} | |
---|---|
{{node.getProperty('title')}}
|
|
mehr anzeigen von |
Beschreibung | Nummer | Beginn | Buchbar | Typ | |
---|---|---|---|---|---|
|
|||||
Beschreibung | Nummer | Buchbar | Typ |
---|---|---|---|
Beschreibung | Nummer | Buchbar | Typ |
---|---|---|---|
Projektname | Schwerpunkte |
---|---|
{{node.getProperty('title')}}
Schwerpunkte
|
|
|
|
Marina, O. (2022). An English teacher identity in transition: Experiences of relocation to Switzerland from Ukraine. ETAS Journal,(39/2), 46-47.
Marina, O. (2022). Meaning-making in the dramatic discourse of the English Restoration. The First International Conference on Discourse Pragmatics, Zhejiang International Studies University, online, 21.10.2022 bis 23.10.2022.
Shevchenko, I. & Marina, O. (2022). The English Restoration Drama as a Tool of Royal Power. International conference: Postmodernism in the Humanities, Yerevan State University, Yerevan, 08.04.2022 bis 10.04.2022.
Marina, O. (2023). Mobility and hospitality in the times of the Ukrainian forced migration: A case for education. Imagining and Experiencing Hospitalities in a Mobilde World (IEHMW), Research Symposium, Edinburgh Napier University, Edinburgh, 31.05.2023.
Die «Geschichtenoase», ein ausserschulisches Angebot für geflüchtete Kinder, möchte die psychischen Ressourcen dieser Kinder stärken, indem es ihnen Raum, Zeit und Unterstützung anbietet, in einem sicheren Rahmen zur Ruhe zu kommen und sich auf Geschichten einzulassen.
DetailsSeit Februar 2022 sind über 10,3 Millionen vertriebene Migrantinnen und Migranten aus der Ukraine, vor allem Frauen, und davon 2,25 Millionen Kinder in 37 Länder geflohen. Das Projekt WINGS zielt darauf ab, die Kontinuität der Bildung der Flüchtlingskinder zu gewährleisten.
DetailsThe project looks into the discourse strategies of identity construction and their manifestation in the dramatic discourse of the English Restoration and highlights new models of communicative behaviour characteristic of the epoch.
Details